سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یذبس

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که رفتارهای حاکمان کاخ سفید در یک قرن اخیر تماماً در راستای منافع استعماری این کشور بوده است، گفت: آمریکا ضد حقوق بشر و انسانیت است و این مهم بارها اثبات‌شده است.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: با نگاهی به رفتارهای آمریکا در طی دهه‌های اخیر با کشورهای مختلف به‌راحتی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این کشور اولین کشوری است که ناقض حقوق بشر است.

وی با انتقاد از اقدامات و برنامه‌های این کشور در جهان و به‌ خصوص خاورمیانه، افزود: آمریکا ضد حقوق بشر است و حقوق و حرمت انسان‌ها در سراسر کره خاکی هیچ ارزشی برای این کشور ندارد.

آیت‌الله ممدوحی ابراز داشت: این کشور در طی 40 سال انقلاب بزرگ‌ترین اقدامات ضد بشری را علیه ملت ایران انجام داده است که هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال 67 و همچنین به راه انداختن جنگ تحمیلی نمونه‌های عینی آن است.

وی با انتقاد از کشورهای منطقه که خود را به دامان این کشور انداخته‌اند، بیان داشت: آمریکا امروز دارای وضعیت متزلزل است و قطعاً در برابر اراده و خواست ملت‌های آزاده‌ای همچون ایران تسلیم خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha