شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: غفلت از حمایت از انسان‌های نیازمند در واقع حمایت از خطرات و آسیب‌های موجود است؛ ازاین‌رو همه باید برای رفع مشکلات طبقه‌ای که در سختی اقتصادی زندگی می‌کنند تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشستی با جمعی از مسئولان استانی، با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم مردم را به سمت بهترین احوال حرکت کنیم دهیم.

وی با اشاره به اهمیت شاد کردن دل مردم از طریق رفع مشکلات و گرفتاری‌های آن‌ها، افزود: روز قیامت نوری با برخی از افراد حرکت می‌کند و با افراد تا در ورودی بهشت می‌آید، فرد بهشتی از نور می‌پرسد تو چه کسی هستی؟ پاسخ می‌دهد: «أَنَا السُّرُورُ الَّذِی کُنْتَ أَدْخَلْتَهُ عَلَی أَخِیکَ الْمُؤْمِنِ فِی الدُّنْیَا خَلَقَنِیَ اللَّهُ مِنْهُ لِأُبَشِّرَکَ»؛ من آن خوشحالی و سروری هستم که تو آن را در قلب برادر مؤمنت در دنیا قرار دادی و او را خوشحال کردی اکنون خداوند مرا از همان سرور آفرید که تو را همواره بشارت دهم و مسرور و شاد کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه بر این اساس کارهای ما از بین رفتنی نیست و در قیامت اعمال دنیای ما متجسم می‌شوند، اضافه کرد: اعمال ما در روز قیامت مجسم شده و بر شرایط ما تأثیر می‌گذارند.

وی در ادامه با هشدار نسبت به غفلت از حمایت از انسان‌های نیازمند، خاطرنشان کرد: غفلت از حمایت از انسان‌های نیازمند در واقع حمایت از خطرات و آسیب‌های موجود است؛ ازاین‌رو  همه باید برای رفع مشکلات طبقه‌ای که در سختی اقتصادی زندگی می‌کنند تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha