جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد حسن رستمیان -  مدیر حوزه علمیه استان سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه حوزه علمیه خاستگاه انقلاب اسلامی است،گفت: خواستار افزایش فعالیت بسیج طلاب در مدارس علمیه سمنان هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان، به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه این استان، با اشاره به نقش بسیج در طول انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج نهادی است که در نظام اسلامی، در طول تاریخ شکل گیری آن، همواره نقش آفرین بوده است و در عرصه هایی نظیر دوران دفاع مقدس، سازندگی و فعالیت های فرهنگی همواره شاهد نقش محوری بسیج بوده ایم.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه خدمات اجتماعی بسیج به جامعه نیز در طول تاریخ زبانزد بوده است، تصریح کرد: حوزه علمیه خاستگاه انقلاب اسلامی است و در بحث سیل های اخیر مشاهده کردیم که آنچه باعث حرکت جهادی و تقویت روحیه جهادی سایر جهادگران در عرصه خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده شد، حضور روحانیون با لباس روحانیت بود و این اقدام آنان نیز منجر به افزایش محبوبیت روحانیت در جامعه شد.

وی افزود: از مسئولان حوزه علمیه سمنان خواسته ام تا در راستای خدمت بهتر به مردم به صورت ماهانه یک حرکت جهادی به اتفاق روحانیون حوزه علمیه سمنان در سطح این استان داشته باشیم و خدمت به مردم، سوای از خیر رسانی به آن اشخاص، منجر به تقویت روحی انسان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، با تاکید بر استفاده از ظرفیت علمی، تهذیبی و تبلیغی پایگاه های بسیج طلاب در مدارس علمیه استان سمنان خاطرنشان کرد: ما خواستار افزایش فعالیت بسیج طلاب در مدارس علمیه این استان هستیم و مدیران مدارس علمیه استان سمنان نیز هم انقلابی اند و هم بسیجی وار عمل می کنند و باید فعالیت های پایگاه های بسیج در سطح مدارس بیش از پیش افزایش یابد.

برپایه این گزارش، در این نشست راهکارهای تعامل و گسترش همکاری بیش از پیش بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان با حوزه علمیه این استان بررسی و مصطفی واحدی به عنوان مسئول هماهنگی برنامه های حوزه انقلابی این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha