پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از اجرای پویش مردمی «سهم من از بهشت» با هدف ساخت شبستان امیرالمؤمنین امام علی(ع) حرم مطهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست خبری تشریح برنامه های دهه کرامت 1398، چهارمین اجلاسیه اعتاب مقدس و سومین جشنواره مردمی کرامت پیش از ظهر امروز دوشنبه 10 تیرماه 1398 با حضور اصحاب رسانه در ساختمان اداری آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در قم برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) اظهار کرد: در ایام دهه کرامت 2 هزار فعالیت به همت تشکل های مردمی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مردمی کرامت امسال برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره سال نخست با عنوان برنامه‌هایی که محدودیتی هم نداشت با مشارکت تشکل‌های مردمی و افراد خودجوش دنبال و در سطح کشور عملیلاتی شد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) همچنین از برگزاری جشن دختران آفتاب در روز میلاد حضرت معصومه(س) در استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: در این روز از دختران نمونه در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی و علمی تجلیل به ‌عمل خواهد آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به اجرای پویش مردمی «سهم من از بهشت» به ‌منظور جمع‌آوری نذورات مردمی برای ساخت شبستان امیرالمؤمنین امام علی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: رسانه ها نقش مؤثری در تقویت و اجرای حداکثری این پویش می توانند داشته باشند.

حجت الاسلام بهشتی پور ادامه داد: علاقه مندان جهت ساخت این شبستان می توانند کمک ها و نذورات نقدی خود را به شماره حساب 251 و شماره کارت 6280231340004000 بانک مسکن واریز کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha