شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/ طی آئینی با حضور مسئولان، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و جمعی از مسئولان این استان به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان البرز در این آئین با بیان اینکه بودجه فرهنگی هشت ساله تبلیغات اسلامی استان حتی به بودجه یکساله شهرداری نمی رسد و با کمترین اعتبار توانسته بهترین خدمات را ارائه دهد، اظهار داشت: تمام اعتبار فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از سال ۱۳۸۹ تا کنون به ۱۶ میلیارد ریال نرسیده که سالانه کمی بیش از یک میلیارد ریال است.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی تصریح کرد: با این اعتبارات کم فرهنگی کارهای بزرگی در استان همچون بحث گفتمان دینی در اماکن مختلف را انجام داده ایم که در طول این مدت هشت سال، هشت هزار گفتمان دینی در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مساجد برگزار شده و خروجی بسیار خوبی داشت به طوریکه بعضی از این گفتمان ها تبدیل به مراکز خیریه ای شد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مراسم اعتکاف در ۱۱۰ مسجد استان برگزار شد، افزود: به دلیل همزمانی ایام اعتکاف با تعطیلات نوروزی علیرغم تعداد مساجد افزایش یافت ولی تعداد معتکفین کمتر شد.

حجت الاسلام مسعودی خاطرنشان کرد: روحانیون مستقر در این استان تا هشت سال پیش ۳۰ نفر بودند که اکنون به ۱۳۱ نفر رسیده و با کمترین امکانات بیشترین خدمات فرهنگی را ارایه می کنند.

در این آیین از خدمات هشت ساله حجت الاسلام عباس مسعودی قدردانی و حجت الاسلام مهدی ولایی برحق به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی البرز معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پوریان IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    0 0
    حاج آقای مسعودی ، نیروی انقلابی و پر تلاش و ولایی، خدا قوت خدمات خالصانه شما در راه ترویج فرهنگ اسلام و اهل بیت باقیات الصالحاتی است که باید گفت خوشا به سعادتتان که کارنامه ای قابل قبول به عنوان مدیری پاکدست و با تقوا دارید. موفق باشید