پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی - سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قمی با تاکید بر لزوم جهاد بیشتر در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم تبدیل به گفتمان شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، با اشاره به لزوم پرداختن ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در هر مقطعی متناسب با نیازهای انقلاب یک مطلبی را تلاش می‌کنیم بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار گیرد، لذا در این مقطع علاوه برنامه‌های سازمان، پرداختن به بیانیه گام دوم اولویت دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبری تأکید داشتند روی بیانیه گام دوم کار تا تبدیل به گفتمان شود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای صادر فرموده‌اند و تأکید داشتند نامه و پیام نیست بلکه بیانیه‌ای متناسب با مقطع ۴۰ سالگی انقلاب است و باید به این موضوع توجه ویژه داشت که مقام معظم رهبری مهم می خواستند در این مقطع حرفی را متناسب بافهمی که از انقلاب در این مقطع وجود دارد با جامعه در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه ما دوست داریم مبلغ اسلام و پیرو سیره رسول خدا (ص) و دستگاه تبلیغی امام جعفر صادق (ع) و امام رضا (ع) باشیم، افزود: ما دوست داریم که در دستگاه تبلیغی اسلام ناب و بازوان تبلیغی امام عصر (عج) باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه ما می توانیم به حقیقت اصحاب پیامبر (ص) نائل و داخل شویم و به ظاهر حرف محرزی است، خاطرنشان کرد: مبلغ فقط طلبه بودن نیست بلکه تبلیغ شان و مقام مسلمانی است که وظیفه اش هست که هر چه بهره از معارف برده نشر بدهد و همه موظف به تبلیغ هستند، برخی بیشتر برخی کمتر و اکنون مقطع جدیدی از حیات انقلاب اسلامی و حیات بشری پیش روی ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه یک مسیر سخت تر و دشوارتر در آستانه یک آینده روشن تر و مفیدتر و در خور این مردم پیش روست، افزود: برای گام دوم انقلاب اسلامی چون شیب تندتر، کار سخت تر و فشار دشمنان بیشتر می شود و به مقاطع حساس این کارزار نزدیک می شویم به مجاهدت بیشتری نیاز است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه عزم مان را جزم کرده ایم که گام بعدی را محکم تر، موثرتر و کیفی تر برداریم، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی را باید در مسیر این گام، سخت گیرانه تر ارزیابی کرد و با جدیت و سختگیری بیشتر عملکرد مدیرکل جدید را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با بیان اینکه همه با هم گام بعدی را کیفی تر و با تمام توان برداریم و این استان بقدری اهمیت دارد که هیچ جای خرده گرفتن سازمان به این استان نیست، تصریح کرد: کار تبلیغات اسلام ناب در مسیر تحقق اراده جمعی مردم و در مسیر تمدن به یک سازمان تبلیغات محدود نمی شد و باید همه توان را هم افزا در این مسیر برداشته و گام بعدی را محکم تر و نیرومندتر خواهیم برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرعلی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    0 0
    در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ، مدیرکل ها را عزل و نصب میکنید؟