پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با اشاره به اینکه سینما را به ابتذال کشانده اند، گفت: بسیاری از فیلم هایی که اکران می شود، افتضاح است، در خصوص تئاتر نیز همین طور است، تئاترهایی که هر شب در تهران اکران می شود را ببینید به این مهم پی می برید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، به میزبانی باشگاه میلاد کرج، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از رویش های انقلاب و یادگار امام راحل است، اظهار داشت: اگر به وظایف این سازمان دقت کنیم نقش آن را متوجه می شویم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی و مردمی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: مقابله با تبلیغات دشمنان، هدایت کشور، گسترش فرهنگ تشیع، اعزام مبلغ و تربیت جبهه فرهنگی انقلاب از وظایف این سازمان است.

وی افزود: امروزه دشمنان از شیوه های نوین تبلیغاتی برای حمله به احکام انقلاب و قرآن استفاده می کند تا مردم را از ارزش ها جدا کرده و بدبینی را در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند انقلاب را متوقف کنند به همین منظور تلاش می کنند باور مردم را تغییر دهند و به خیال باطل خود می خواهند با این تغییرات ساختار نظام را تغییر دهند، در این میان وظایف سازمانی مانند تبلیغات اسلامی مهم است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت اجرایی شدن گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: چشم اندازی خوب در اختیار داریم باید با دقت بیشتری پیش رویم، یکی از دستگاه های مهم و با مسئولیت در این زمینه تبلیغات اسلامی است که نقشی مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه باید افراد با انگیزه در ادارات کل تبلیغات اسلامی فعال باشند، گفت: کارکنان تبلیغات اسلامی باید اهل طرح و ایده باشند زیرا کار روی زمین مانده زیاد است و این سازمان باید متصدی کارهای بر زمین مانده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی افزود: بحث مقاومت باید به گفتمان تبدیل شود و این مهم مورد تایید رهبر معظم انقلاب است.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه سینما را به ابتذال کشانده اند، گفت: بسیاری از فیلم هایی که اکران می شود، افتضاح است، در خصوص تئاتر نیز همین طور است، تئاترهایی که هر شب در تهران اکران می شود را ببینید به این مهم پی می برید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه گروه های فرهنگی خودجوش باید تقویت شوند، گفت: باید به حل معضلات اجتماعی توجه شود، رابطه هیئت های مذهبی، مساجد و مردم باید افزایش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۰۰ مبلغ وارد استان البرز شده اند، تصریح کرد: باید مشخص شود این افراد به چه مناطقی اعزام شده و چه برنامه هایی ارائه کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha