شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی

حوزه/ مدیریت قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه گفت: با هماهنگی به عمل آمده با معاونت آموزش، تمامی اساتیدی که در دوره های ویژه معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه حضور پیدا کنند، حکم تدریس اعطا می شود.

حجت الاسلام سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر اظهارکرد: به همت مدیریت قرآن و عترت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه و با هماهنگی به عمل آمده با معاونت محترم آموزش، به همه اساتید تجوید مدارس کشور، حکم تدریس خاص داده می شود.

مدیر قرآن و عترت حوزه های علمیه افزود: بدین منظور دوره های ویژه ای از سوی این مدیریت در قالب 4 دوره ستادی با ظرفیت 200 نفر در استان های متقاضی برگزار خواهد شد و که بعد از موفقیت در دوره، اسامی اساتید محترم به معاونت آموزش جهت دریافت کد ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بنا بر اعلام معاونت آموزش، اساتید تجویدی که مدرک ندارند می بایست با حضور در دوره هایی که از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار می شود، حضور یافته و حکم خود را دریافت کنند.

علاقه مندان می توانند برای و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه و به منظور ثبت نام به معاونت آموزش مراکز مدیریت استان ها مراجعه نمایند.


انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha