شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم افتتاح درمانگاه شبانه روزی ولایت شهرک مهدیه

حوزه/ قائم مقام شهردار قم گفت: شهرک مهدیه اخیرا به مجموعه مدیریت شهری پیوسته و برای آن بودجه و اعتبار جداگانه در نظرگرفته شده است؛ این شهرک با مشکلاتی مواجه بوده که طی جلساتی که با آیت الله اعرافی برگزار شده، حل مشکلات طلاب این شهرک در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، ابراهیم معتمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با حضور شهردار و معاونان وی و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، حل معضلات شهرک مهدیه را یکی از برنامه های شهرداری دانست و مطرح کرد: برای پیگیری مشکلات این شهرک آیت الله اعرافی طی نامه هایی پیگیری های لازم را انجام داده است.

قائم مقام شهردار قم افزود: شهرک مهدیه اخیرا به مجموعه مدیریت شهری پیوسته و برای آن بودجه و اعتبار جداگانه در نظرگرفته شده است؛ این شهرک با مشکلاتی مواجه بوده که طی جلساتی که با آیت الله اعرافی برگزار شده، حل مشکلات طلاب این شهرک در دستور کار قرار گرفته است.

معتمدی گفت: ثبت شرکت ها و اسناد مالی یکی از برنامه های مهم شهرداری بوده و موضوع دوشغله ها نیز در این زمینه پیگیری در دست بررسی است.

وی ادامه داد: در خصوص فرهنگ شهروندی کمیته ای با محوریت سازمان فرهنگی شهرداری تشکیل شده و برنامه ها تعیین شده و به صورت جزیره ای در قسمت های مختلف شهرداری اتفاقات خوبی افتاده، اما به این صورت که مانند یک پازل بتوان از آن خروجی مناسب و منسجم ببینیم در سازمان فرهنگی در حال پیگیری هستیم.

کد خبر: ۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha