جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام علی شیرازی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی با تأکید بر اینکه مقاومت مردم ادامه دارد، گفت: با مقاومت مردم از این برهه تاریخی با درایت مقام معظم رهبری عبور خواهیم کرد و خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی، امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان بیمارستان شهید محلاتی تبریز با تأکید بر اینکه دشمنان علیرغم تمامی توطئه‌ها و ترفندها توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارند، اظهار داشت: با مقاومت مردم از این برهه تاریخی با درایت مقام معظم رهبری عبور خواهیم کرد و خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد، چنانکه ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا قدرت نظام را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: مقاومت مردم همچنان ادامه دارد؛ اگر این روحیه وجود نداشت، مدافعان حرم خارج از مرزها و کیلومترها آن طرف تر به مبارزه با دشمن برنمی خاستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس بیان داشت:‌ دشمن از آغاز انقلاب تاکنون با ترفندهای مختلف به مقابله با نظام آمده است ولی شکست خورده و علت آن تفکر عاشورایی، مهدوی و ولایی است.

حجت‌الاسلام شیرازی متذکر شد: دشمن با انواع برنامه ها و روش‌های مختلف خواست فرهنگ ولایت را از بین ببرد و بین مردم و رهبری شکاف ایجاد کند، ولی باز دید ناموفق است و همین نکته موجب شد تا از طریق جنگ اقتصادی و تحریم ها با نظام مقابله کند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در همایش اربعین و مراسم های انتظار، امید دشمنان را به یاس مبدل کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن با شکست در جنگ تحمیلی که به نیابت صدام با ایران برخاسته بود، شکست خورد و بر همین اساس تلاش کرد با هجمه های فرهنگی و اعتقادی بتواند با نظام مقابله کند و آن را شکست دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در پایان صحبت‌هایش گفت: دشمن تلاش کرد برای الگوسازی داعش را به عنوان پایگاه اسلام به مردم دنیا معرفی کند تا بدین گونه در برابر انقلاب و الگو شدن آن بایستد، ولی موفق نشد که اگر موفق می شد الان بسیج جهانی در دنیا در قالب حزب الله، انصارالله، حشد الشبی، فاطمیون و ... شکل نمی گرفت، بنابراین دشمن با مقاومت مردم در توطئه های پیش رو نیز شکست خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha