جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوی دانش آموزان تهرانی در آبسرد دماوند برگزار شد

حوزه/ حجت الاسلام میرصانع گفت: به منظور ارتقای سطح معرفتی دانش‌آموزان و ایجاد نشاط و انگیزه بیشتر تحصیلی و تربیتی، اردوی تفریحی ویژه دانش آموزان مدارس امین تهران در اردوگاه شهید دیباجی واقع در آبسرد دماوند برگزار شد.

حجت الاسلام سید مجید میرصانع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: در راستای ارتقای سطح معرفتی دانش‌آموزان و ایجاد نشاط و انگیزه بیشتر تحصیلی و تربیتی، اردوی تفریحی معرفتی ویژه دانش آموزان مناطق 12 و 13 تهران در اردوگاه شهید دیباجی واقع در آبسرد دماوند به مدت 3 روز در حال برگزاری است.

وی افزود: این اردو به همت قرارگاه بنت الرسول(ص) به عنوان پایگاه تابستانی مدارس امین در مناطق 12 و 13 برگزار می شود و جمعی از دانش آموزان دبیرستان دور اول بهبهانی و هنرستان فنی شهدا واقع در منطقه 12 و دانش آموزان دبیرستان دور اول  پیچک واقع در منطقه 13 تهران در این اردو حضور دارند.

حجت الاسلام میرصانع در پایان با بیان این که برگزاری حلقه های معرفتی با موضوع شناخت سیره شهدا مهم ترین بخش این اردو خواهد بود، گفت: در این طرح دانش آموزان بعد از انتخاب یک شهید دفاع مقدس یا مدافع حرم به عنوان الگوی خود، توسط مربیان حاضر در اردو که از روایان جوان موسسه نشر آثار و دفاع مقدس می باشند، با زندگی و سیره شهیدی که انتخاب کرده اند آشنا می شوند تا زمینه سازی الگو قرار گرفتن شهدا برای دانش آموزان فراهم شود. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha