پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از شرکت ۱۳۰ طلبه جدیدالورود حوزه علمیه این استان در دوره میثاق طلبگی خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد تهذیبی و پژوهشی در طول تابستان امسال برای طلاب و اساتید، بیان داشت: این برنامه ها با هدف ارتقاء سطح تهذیبی و پژوهشی طلاب و اساتید برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه برنامه تهذیبی ویژه برای طلاب 25 تیرماه با برگزاری دوره میثاق طلبگی برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه با شرکت 130 طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار خواهد شد .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه از برگزاری کارگاه پژوهشی برای طلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره نیز با شرکت بیش از 60 نفر از طلاب اهل مستعد اهل قلم برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین  میناپور به اجرای طرح جامع تهذیبی تربیتی در حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: در ادامه اجرای این طرح در طول دوره تابستان، بیش از 50 نفر از اساتید و کادر مدارس علمیه استان در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز شرکت خواهند کرد .

وی در پایان از بازدیدهای دوره ای مدارس علمیه استان لرستان خبر داد و افزود: این بازدیدها با هدف تقویت نقاط قوت و ضعف مدارس در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری صورت خواهد گرفت و در این دیدارها مدیران و کادر مدارس به تشریح عملکردهای خود در حوزه های آموزشی،تهذیبی و پژوهشی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha