پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهه کرامت

حوزه/ همزمان با دهه کرامت و به همت خادمیاران رضوی ۴۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در ۲۳۰ نقطه از استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت که با میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) آغاز و با روز میلاد امام رضا(ع) پایان می یابد آستان قدس رضوی به همراه خادمیاران رضوی برنامه های مختلفی را در استان های کشور برگزار می کنند.

بنابراین گزارش ، استان کرمانشاه امسال نیز شاهد برپایی برنامه های مختلف با محوریت فرهنگ رضوی خواهد بود.

برگزاری بیش از 400 برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی با رویکرد «شادی مومنانه» و «وحدت شیعه و سنی» در 230 نقطه استان کرمانشاه به همت آستان قدس رضوی در این استان در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، برنامه‌هایی چون حضور کاروان زیر سایه خورشید، با اجازه امام رضا(ع)، جشن‌های" کرامت"، شب شعر"ملکوت هشتم"، پیاده روی بزرگ خانوادگی، پویش "مهر هشتم"با رویکرد برگزاری اردوهای سلامت و برپایی سفره‌های رضوی در مناطق محروم، انجام می شود.

شایان ذکر است، برنامه مهربانی به رسم اهل بیت(ع) ، رواق رضوی با عنوان ۹ سرفصل اجرایی برنامه‌ریزی شده است که با ظرفیت خادمیاری و ظرفیت‌های عوامل اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha