پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغ

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) سفیران هدایت خرم آباد با اشاره به اینکه داشتن اخلاص از شروط اصلی تبلیغ موثر و کارآمد است، گفت: مبلغ در تبلیغ خود باید گفتار و عملش یکسان باشد و همواره با اخلاص و سعه صدر در امر تبلیغ کوشا باشد .

حجت الاسلام حیدر دوستی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان باید همت خود برای ترویج آموزه های قرآنی در جامعه بکار گیرند، گفت: رسالت مبلغ دینی در جامعه این است که آموزه های قرآنی و اخلاقی را به عمق جان و روح مخاطب نفوذ دهد تا شاهد تبلیغ اثرگذار خود در بین مردم باشد .

وی با اشاره به اینکه داشتن اخلاص از شروط اصلی تبلیغ موثر و کارآمد  است، بیان داشت: مبلغ در تبلیغ خود باید گفتار و عملش یکسان باشد و همواره با اخلاص و سعه صدر در امر تبلیغ کوشا باشد .

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) خرم آباد با بیان اینکه مبلغ برای تبلیغ اثرگذار در بین مردم باید به هدف خود ایمان قلبی داشته باشد، خاطر نشان کرد: اعتقاد قلبی به هدف، موجب کارآمدی و تاثیرگذاری عمیق منبر و تبلیغ خواهد شد .

حجت الاسلام دوستی فر، خلق نیکو و سعه صدر را از جمله دیگر ویژگی های یک مبلغ موفق برشمرد و گفت: قاطعیت در گفتار، مردمی بودن و دلسوز بودن از دیگر شروط لازم برای تبلیغ اثرگذار است .

وی در پایان با بیان اینکه مبلغان بابید همواره در صیانت و حراست از آرمان های انقلابی نیز رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، بیان داشت: تبلیغ باید با شاخصه های بصیرت افزایی، استکبار ستیزی و دشمن شناسی همراه باشد تا آحاد جامعه بویژه جوانان را در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان آگاه و بیدار و مصون سازد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha