پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای، گستاخی دولت آمریکا در به اصطلاح تحریم رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت گستاخی دولت آمریکا در به اصطلاح تحریم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران، حرکتی الهی و بزرگ و برآمده از عمق دیانت و عقلانیت امتی سلحشور و مقاوم می‌باشد که از همان ابتدا موجب تحولات شگرف جهانی در عرصه‌‌های گوناگون گردیده است و اینک پس از چهل سال پایداری و بالندگی در رأس معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی، قرارگرفته است. تأثیر انقلاب اسلامی بر قلوب ملت‌های آزاده و نخبگان جوامع مختلف در سراسر دنیا آن‌قدر زیاد بوده که انقلاب اسلامی به‌عنوان الگو و مدلی پویا و پایدار همواره در اذهان تئوری‌پردازان و سیاستمداران جهان  بخصوص ملت‌های مسلمان و فرهیختگان آنان، بوده و در پی تحقق آن در جوامع خود بوده و هستند. عزت و استقلال، پیشرفت و اقتدار، و ترسیم و قرار گرفتن در افقی جدید و جهانی نوین از برکات و آثار این انقلاب عظیم می‌باشد.

 این‌همه مرهون رهبری مؤمن به وعده‌ها و بشارت‌های الهی و معتقد به اراده‌ی تخلف‌ناپذیر پروردگار متعال می‌باشد که با اتکاء به قدرت نامتناهی و توکل به رب‌العالمین، در دنیایی که سیاهی جهل با تزویر و فریب همراه گشته و متکبرین و مستکبرین با غرور و تبختر، درصدد استعمار فکری و سرزمینی ملت‌ها، می‌باشند، رسالت روشنگری و هدایت‌ ملت‌ها و امت‌ها  با منطق برآمده از اسلام ناب را باصلابت و اقتدار انجام داده و اندیشه‌ها را معطوف به حقیقت رهبری دینی و حکیمانه ”ولایت مطلقه فقیه” ساخته.

امامین این حرکت عظیم و جهانی، رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی قدس سره و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی با شناخت و اشراف بر معادلات گذشته جهانی و درایت بی‌نظیر نسبت به توطئه‌های آینده سران کفر و شرک و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ، آمریکا و صهیونیزم، محاسبات آنان را برهم زده و قلم بطلان بر همه‌ی گزینه‌های آنان کشیده و هر بار مفتضح‌تر از گذشته، سرخورده و سرافکنده گشته‌اند، که اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی نمونه‌‌ای بارز از  اقتدار تحت اوامر رهبری الهی و حکیمانه رهبری عزیز می‌باشد.

آری! خامنه‌ای خمینی دیگر است که در طوفان فتنه‌ها و حوادث با همان هیبت و بزرگی، بت‌ها را می‌شکند و افکار شیطانی‌شان را مشوش و نیت‌هایشان را پریشان می‌کند و دست رد بر تقاضای مذاکره‌ی ظالمانه می‌زند و رئیس‌جمهور به‌اصطلاح کشوری ابرقدرت را هیچ می‌شمارد، و این همان قوت و قدرتی است که خدای متعال در دل مؤمنان راستین می‌گذارد و چه افتخاری بالاتر از این و چه نعمتی بزرگ‌تر از رهبری این‌چنین.

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همچون گذشته با اطاعت کامل از فرامین رهبر حکیم و عزیز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در تمام میدان‌های لازم، اعلام می‌دارد گستاخی سردمداران زشت‌سیرت و صورت آمریکا در تحریم رهبری و دفتر رهبری جمهوری اسلامی ایران را به‌شدت محکوم و این اقدام را نشان از ضعف و سردرگمی هیئت حاکمه آمریکا بخصوص شخص ترامپ می‌داند. هم‌چنین به دوستان جمهوری اسلامی در سراسر جهان و ملت شریف ایران براساس وعده‌های الهی، اطمینان می‌دهد، که کید و فریب دشمنان ضعیف «إِنَّ كَيدَ الشَّيطانِ كانَ ضَعيفًا» و پیروزی مؤمنین، قریب و نزدیک خواهد بود «وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ»

 

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha