شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسته مشکوک در مسجد کنیا، نمازگزاران را به وحشت انداخت

حوزه/ پیدا شدن یک بسته مشکوک در میان کفش های نمازگزاران در مسجد شهر هولا در کنیا، مردم را به وحشت انداخت، پلیس در محل حاضر شده و خوشبختانه مواد منفجره در بسته مشاهده نشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kenyans، پیدا شدن یک بسته ناشناس در مسجد کنیا، مردم را به وحشت انداخت. ساکنان شهر هولا در کنیا که برای اقامه نماز ظهر به مسجد رفته بودند، پس از اینکه یک بسته مشکوک را در میان کفش ها دیدند، به وحشت افتادند.

به سرعت خبر وجود بسته در میان نمازگزاران پیچید و ترس و ارعاب ناشی از احتمال وجود بسته انفجاری سبب شد که نماز نیمه تمام باقی بماند.

خوشبختانه پس از حضور پلیس و انتظار بسته مشکوک به محل امن، ماموران متوجه تقلبی بودن بمب شدند که از یک ظرف فلزی حاوی تنباکو تشکیل می شد. نوار سیمی متصل به ابزار دست ساز در حقیقت وسیله ای برای دسترسی به تنباکو بوده است. با این حال هنوز مشخص نیست. هنوز هدف صاحب ابزار برای قرار دادن آن در مسجد در ساعت شلوغی مشخص نیست.

شیخ علی امام جماعت مسجد از تمامی نمازگزاران خواست، بسته های مشکوک و مشابه را به مسجد نیاورند.

این درحالی است که چند هفته پیش یک مرد آفریقایی نماز صبح در مسجد تاتیتا تاوتا را مختل کرده و با اسلحه به نمازگزاران  حمله کرده بود. به گفته نمازگزاران فرد مهاجم با اتومبیل به محل رسیده، آن را خارج از مسجد پارک کرده و درحالی که تفنگی در دست داشته به نمازگزاران حمله کرده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha