شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی ، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرّسی گفت: دستگاه قضایی توانسته در مدت اخیر اعتماد مردم را نسبت به نظام و حکومت اسلامی جلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه، گفت: این انتخاب شایسته که از سوی مقام معظم رهبری صورت پذیرفت انگیزه ای مضاعف در بین قضات ایجاد کرد که با قاطعیت بیشتری در میدان حضور پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی توانسته در مدت اخیر اعتماد مردم را نسبت به نظام و حکومت اسلامی جلب کند خاطرنشان کرد: ما در همه بخش های کشور باید اینچنین عمل کنیم و نباید به سادگی از مواردی که پیش می آید عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی یکی از عوامل وحدت در جامعه را دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: اگر دستگاه قضایی آنطور که باید عمل کند بدون شک بسیاری از مسائل در کشور روشن می شود و مردم اعتمادشان نسبت به نظام و حکومت اسلامی بیش از گذشته خواهد شد.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه احکام دینی باید با ضمانت اجرا همراه باشد گفت: یکی از قوی‌ترین و مهم‌ترین زمینه‌های اجرایی و تضمین اجرای عدالت اسلامی و احکام دینی نیروی قضایی است و منطق وجودی حکومت اسلامی و نظام دینی ما اجرای احکام الهی هم در عرصه‌های دینی و هم در عرصه‌های دنیایی مردم است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha