شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف بر اهمیت اعمال برگرفته از ایمان و نیت خالصانه، تاکید کردند و گفتند: کار با ایمان و خلوص نیت موجب رسوخ اعتقادات و دین در دل های مومنان می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از موکب انصار المرجعیة در بغداد با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف دیدار کرد.

اهمیت اعمال برگرفته از ایمان و خلوص نیت

حضرت آیت الله حکیم بر اهمیت اعمال و پروژه هایی که برگرفته از ایمان  و نیت خالصانه برای خداوند متعال باشد، تاکید کردند و گفتند: کاری که با ایمان و خلوص نیت باشد موجب رسوخ اعتقادات و دین در دل های مومنین در زمان سختی ها و مصیبت ها می شود.

ایشان ادامه دادند: شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) به خاطر سلطه ظالمین متحمل رنج ها، ستم ها و فتنه ها شدند، امّا با تمسک به اعتقادات خود در راه مستقیم باقی ماندند و بر التزام به آموزه های نبی اکرم (ص) و ائمه اهل بیت (ع) اصرار ورزیدند.

تاثیر سیره معصومین (ع) در زندگی شیعیان

حضرت آیت الله حکیم اشاره کردند: سیره مبارک معصومین (ع)، آموزه ها و ارزش ها و اخلاص آنان برای خداوند متعال، تأثیر بزرگی در تمسک به آن ها داشته و آن حضرات الگوی ما در هر کار خیری هستند.

معظم له در پایان حاضرین را به حفظ خود و منبع قدرت از طریق ارتباط با خداوند با عمل به اعمال صالح و تعامل محبت آمیز با فرزندان توصیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha