شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نادر طالب زاده

حوزه/ مستندساز برجسته انقلابی، انقلاب اسلامی ایران را آغاز پایان آمریکا دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نادر طالب زاده، امروز در کنفرانس بین المللی «حقوق بشرآمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری»، در سالن مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامي(يادمان شهدای هفتم تیر) تهران گفت: انقلاب اسلامی، آغاز پایان آمریکا است و کلید خوردن پایان آمریکا، با آغاز انقلاب ما شروع شد؛ تسخیر لانه جاسوسی اولین تکانه بین المللی علیه آمریکا بود.

طالب زاده اظهار کرد: دومین حادثه که نشانی از تقابل ایران انقلابی با آمریکا بود، جنگ تحمیلی 8 ساله بود که آمریکا به شکل مستقیم پشت سر صدام قرار گرفت که با اطلاعات فضایی به صدام کمک می کردند و در آخرجنگ نیز به آن معترف شدند.

وی بیان کرد: آخرین تحولی که باعث سرعت بخشیدن به پایان جنگ بود، حمله شیمیایی صدام با پشتوانه آمریکا بود که این مساله نیز در نشریات جنگی نشر پیدا کرد؛ سه محور حمله شیمیایی در مجنون و فاو و شلمچه شکل گرفت.

طالب زاده گفت: اتاق های فکر یا نئوکان های آمریکایی برای مقابله با انقلاب اسلامی شکل گرفتند که ریشه آنها از تل آویو خارج شد؛ حادثه ساختگی 11 سپتامبر برای مبارزه با تروریسم پس از سالها شکل گرفت ولی همین مساله باعث شد که آمریکا با هر کسی که با آزادی بیان سعی می کرد آمریکا را به چالش بکشد برخورد کرد؛ رویش روشنفکران صریح یا به قول خودشان «آژیرکش» ها از عوامل خطر آفرین برای آمریکایی ها هستند.

وی اظهارکرد: سقوط اخلاق در آمریکا و سقوط اقتصادی آمریکا به خاطر مقابله با انقلاب اسلامی که باعث شد که 7 تریلیون در عراق خرج کنند و ورشکستی آمریکا از حوادث مهمی هستند که باید به آنها توجه کرد؛ آمریکا در گذشته یک پنی هم بدهکاری نداشت ولی امروز 23 تریلیون دلار مقروض است.

طالب زاده گفت: هیچ وقت آمریکایی ها مثل امروز در زمینه حکومت داری شکاف را تجربه نکرده بودند و روی کار آمدن ترامپ نمادی از این جریان است؛ دو روشن فکر آمریکایی ترامپ را آخرین رئیس جمهور آمریکا می دانند.

وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی، آغاز پایان آمریکا است و باید این مسئله را باورکنیم و رهبر انقلاب نیز این مساله را به روشنی بیان کردند و از گام دوم سخن گفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha