چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام‌ حسنعلی عربی-مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان

حوزه/ مسئول برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان سمنان، از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، به میزبانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های متعدد و متنوعی در ایام مبارک دهه کرامت در کشور برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان سمنان، با اشاره به اینکه برگزاری جشن زیر سایه خورشید برای یازدهمین سال در سراسر کشور و دهمین سال در سمنان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه مهم و شاخص با حضور دو کاروان از خادمان حرم امام رضا (ع) در شهرهای سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: شروع برنامه از هجدهم تیرماه است و تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت و کاروان خادمان امام رضا (ع) در همه شهرهای استان حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام عربی خاطرنشان کرد: هجدهم و نوزدهم تیرماه، دو کاروان خادمان رضوی در شاهرود، در روز بیستم تیرماه یک کاروان در میامی و یک کاروان در مهدی‌شهر و در روز بیست و یکم تیرماه، یک کاروان در سرخه حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه کاروان خادمان رضوی در سمنان و دامغان در روز بیست و دوم تیرماه حضور می یابند، گفت: در روز بیست و سوم تیرماه، یک کاروان در آرادان و یک کاروان نیز در گرمسار حضور خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان سمنان از اجرای 41 عنوان برنامه با حضور کاروان های زیر سایه خورشید در سطح کشور خبر داد و گفت: در این ایام، 100 برنامه در استان سمنان تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری برنامه‌های جدید کاروان زیر سایه خورشید در سال جاری خبر داد و افزود: کاروان خادمان امام رضا (ع) دوست مهربان کبوترها، شادمانه کودک و نوجوان و راه‌اندازی دیوار نقاشی، 10 شب 10 جرعه رضوی و مهمان شدن در یک مسجد، برگزاری جشن گل‌ریزان با هدف زندگی آسان و شناسایی و کمک به زوجین از برنامه‌های جدید در سال جاری است.

حجت‌الاسلام عربی از برگزاری جشن تولد رضوی با حضور دختران و پسران جوان که تولد آنان با دهه کرامت و از اول تا یازدهم ذی‌القعده مصادف است، خبر داد و افزود: جشن تکلیف رضوی برای دخترانی که امسال به سن تکلیف رسیدند، نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

وی پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، حضور خادمان در همایش حجاج اعزامی به حج تمتع و تجلیل از جهادگرانی که در حادثه سیل استان گلستان و لرستان نقش‌آفرینی کردند، را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha