شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
در سیمنار "معامله قرن" در بلتستان پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در سخنرانی خود در سیمنار "معامله قرن" در بلتستان گفت: معامله قرن یک معامله خطرناک تاریخی است و تمام تهدیدها و فشارها به ایران برای تحقق این معامله ننگین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه بلتستان سیمناری باعنوان "معامله قرن" با حضور حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر سکردو بلتستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در سخنرانی خود در این سیمنار گفت: آمریکا اول می خواست با تحمیل جنگ و نابودی کشورهای عراق و سوریه، اسرائیل را گسترش بدهد اما در این هدف پلید ناکام ماند و این مقاومت بود که در منطقه پیروز شد و اکنون نیز آمریکا با توطئه معامله قرن به دنبال گسترش رژیم جعلی اسرائیل است و متاسفانه در این توطئه بعضی از کشورهای عربی اسلامی هم شریک هستند.

وی فشارها و تحریم های قدرت های جهانی علیه ایران را برای تحقق معامله قرن خواند و گفت: ایران همواره حامی ملت فلسطین بوده و حضرت امام خمینی ره پس از پیروز انقلاب اسلامی سفارت آمریکا را در ایران بست و به یاسر عرفات دستور داد که در همان مکان سفارت فلسطین باز کند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه ملت فلسطین معامله قرن را رد کردند افزود: متاسفانه بعضی از کشورهای عربی در این معامله ننگین همراه با آمریکا و اسرائیل هستند و عربستانی که مدعی خدمت به حرمین شریفین است در مورد بلندی های جولان به آمریکا و اسرائیل کمک کرد و اکنون هم می خواهند قبله اول را به دشمنان اسلام  بفروشند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha