جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ساقط نمودن هواپیمای مسافربری و شهادت ۲۹۰ نفر از سرنشینان آن که شامل زن و کودک هم بود، دولت وقت آمریکا با بی شرمی تمام به فرمانده ناو جنگی «وینسنس» مدال افتخار اعطاء نمود، گفت: حقوق بشر ابزاری در دست آمریکای جنایتکار است که هر روز در دنیا جنایت می آفریند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، در آئین بزرگداشت گرانقدر شهدای ترور در استان کرمانشاه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: امامین انقلاب در هر فرصتی نقاب ازچهره پلید و دروغین حقوق بشر آمریکایی برداشتند و ماهیت واقعی شیطان بزرگ را آشکار نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در تعریف حقوق بشر آمریکایی، چیزی جز گسترش جرم و جنایت و سلطۀ همه جانبۀ ملتها وجود ندارد، گفت: نباید گول ظواهر و جملات فریبندۀ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار در موضوع رعایت حقوق بشر خورد.

وی تصریح کرد: دولت ایالات متحدۀ آمریکا که خود منشاء وقوع تمام کودتاها علیه دولتهای مردمی در دنیا بوده و حقوق بشر را با ارتکاب جنایت به منصۀ ظهور رسانده است.

آیت الله علماء با بیان اینکه سخنان روشنگرانۀ مقام معظم رهبری در خصوص مقاومت در مقابل دشمنان و لزوم سرزندگی انقلاب و انقلابی بمانیم، گفت: دشمن از پافشاری ما به پای ارزشهای انقلاب عصبانی است و انقلابی ماندن ما لازمۀ زنده ماندن ماست.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص جنایات آمریکای خبیث باید اصحاب فرهنگ و هنر و فعالان رسانه ای، نسل جوان را آگاه و بیدار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ساقط نمودن هواپیمای مسافربری و شهادت 290 نفر از سرنشینان آن که شامل زن و کودک هم بود، دولت وقت آمریکا با بی شرمی تمام به فرمانده ناو جنگی « وینسنس» مدال افتخار اعطاء نمود، گفت: حقوق بشر ابزاری در دست آمریکای جنایتکار است که هر روز در دنیا جنایت می آفریند.

آیت الله علماء با بیان اینکه 17000 هزار شهدای ترور از جمله بزرگان نظام و خصوصا شهدای محراب اوج دشمنی آمریکا برای ساقط نمودن انقلابی اسلامی بود،گفت: به شهادت رساندن یاران حضرت امام(ره) و مردم کوچه بازار و حمایت همه جانبه از منافقین و تحمیل جنگ 8 ساله مصداق حقوق بشر آمریکایی بود.

وی در پایان با اشاره به سخنان بصیرت بخش حضرت امام(ره) که فرمودند: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، گفت: رفتار شیطنت آمیز دولت آمریکا در مذاکرات هسته ای و خروج یکطرفه از برجام، حقیقت دشمنی جهان استکبار را بر رجال سیاسی آشکار نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha