شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمید دامغانی - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: برگزاری اجلاسیه های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موثر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی، امروز در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان سمنان، به میزبانی سالن جلسات شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان اظهار داشت: مردمی برگزار کردن اجلاسیه شهدا یکی از اولویت‌های است که در دستور کار قرارگرفته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه یکی از اهداف مردمی برگزار شدن این اجلاسیه ایجاد احساس مسئولیت در مردم و مسئولان است، تصریح کرد: اگر این‌گونه باشد اثر فرهنگی موردنظر خود را نیز به نحو مطلوبی برجای خواهد گذاشت.

وی گفت: برگزاری یادواره و اجلاسیه های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان امروز موثر است.

سرهنگ دامغانی خاطرنشان کرد: دشمنان سعی در مسموم کردن فضای مجازی و حقیقی و القای افکار و اهداف شوم خود در جامعه دارند که می‌طلبد بیش‌ازپیش بر ترویج ارزش‌ها تلاش شود و در راستای معرفی خوی استکباری دشمنان نیز گام برداشته شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه فصل شیدایی و اجلاسیه شهدای شهرستان سمنان تصریح کرد: نیاز است تبلیغات محیطی، فضاسازی و اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه انجام شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، خطاب به عوامل اجرایی برگزاری اجلاسیه شهدا گفت: در اجرای این برنامه فرهنگی باید اخلاص سرلوحه کار قرار گیرد تا کاری شایسته و درخور شأن مردم ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha