سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تعامل و همدلی سپاه و ناجا برای کاهش ناهنجاری اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، امروز در دیدار مسئولان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با فرمانده جدید نیروی انتظامی این استان، با بیان اینکه سپاه و نیروی انتظامی دو بال امنیت و آرامش این استان هستند، اظهار داشت: سپاه و ناجا با همکاری هم باید باید برای کم کردن ناهجاری های اجتماعی در استان تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با بیان اینکه استان سمنان، استان اخلاق است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا این مهم ادامه دار باشد و این امر جز با همکاری بین سپاه و نیروی انتظامی و معاونت های ذی ربط محقق نخواهد شد.

تلاش شبانه روزی سپاه برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی این استان و تاکید بر شایستگی های ایشان، اظهار داشت: امیدواریم با انتصاب جنابعالی در این سمت مراودات و تامین امنیت اجتماعی و خدمات رسانی در حیطه مردمی بیش از پیش پر رنگ شود.

سرهنگ حمید دامغانی تصریح کرد: سپاه همیشه به عنوان یک نیروی در صحنه در کنار نیروهای خدوم ناجا آماده خدمت رسانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و در جهت حفظ امنیت و سر بلندی این مرز و بوم خصوصا استان سمنان تمام تلاش خود را خواهد کرد و در این راه تمام قد آماده همکاری با فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان است.

نیروی انتظامی به دنبال حفظ ارزش های جامعه است

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: در صورتی که می خواهیم نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم باید ظرفیت خودمان را اندازه شهدا بالا ببریم.

سرهنگ عبدالله حسنی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال حفظ ارزش های جامعه است، تصریح کرد: همیشه باید در کارها رضایت خداوند را مد نظر داشت و جهادی و انقلابی عمل کرد.

وی افزود: استان سمنان استان سالم و خوبی است و با کمک سپاه و نیروی انتظامی می توان این استان را بهتر اداره کرد و در زمره برترین استان ها در زمینه امنیت و اخلاق قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha