شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 497672
۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
شهید

حوزه/ مادر طلبه شهید اکبر مهدی زاده با حضور در کنار پیکر فرزند خود پس از ۳۴ سال، او را در آغوش گرفت ...

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، عصر سه شنبه مراسم گرامیداشت شهدای تفحص شده استان قزوین در معراج شهدا برگزار شد. در این مراسم  مادر طلبه شهید اکبر مهدی زاده با حضور در کنار پیکر فرزند خود پس از 34 سال، او را در آغوش گرفت و برای حاضران از فرزند شهیدش گفت.

حجت الاسلام علالدین صفی، همرزم شهید مهدی زاده نیز در این مراسم معنوی به تبیین ابعاد شخصیتی طلبه شهید مهدی زاده پرداخت و گفت: این شهید طلبه جبهه ها را دانشگاهی الهی می دانست و به همین دلیل درس و مدرسه را رها کرد و راهی جبهه های حق علیه باطل شد و وارد دانشگاهی شد که مدرک قبولی در آن شهادت و اعتبار آن با خون حضرت امام حسین (ع) و سایر شهدا به تایید رسیده است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین ادامه داد: شهید مهدی زاده انسانی خونگرم، پرکار، محبوب و با وقار بود و این اوصاف او را الگوی مناسبی برای دیگران قرار داده بود.

وی اظهار کرد: شهید مهدی زاده مدام بین مدرسه و جبهه در رفت و آمد بود و هر جا احساس می کرد به او نیاز دارند، حضور پیدا می کرد و در حقیقت این سرباز امام زمان (عج)  عاشقانه و آگاهانه شهادت را انتخاب کرده بود.

همرزم شهید مهدی زاده به نقش ارزشمند مادران شهدا در تربیت فرزندان اشاره و بیان کرد: مادران شهدا با تاسی از حضرت ام البنین(س) فرزندان خود را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند تا از اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حراست و پاسداری نمایند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha