چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بلتستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی در جریان سفر به شمال پاکستان از حوزه علمیه خواهران جامعه الزهراء (س) سکردو، جامعة العباس (ع) سکردو و جامعه سجادیه شگر بازدید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی نماینده جامعة المصطفی العالمیه در پاکستان در جریان سفر به شمال پاکستان از حوزه علمیه خواهران جامعة الزهراء (س) سکردو، جامعة العباس (ع) سکردو و از جامعه سجادیه شگر بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی نجفی صبح امروز به همراه حجت الاسلام کاظم سلیم مسئول معاونت پژوهش جامعة المصطفی در پاکستان با حضور در حوزه علمیه خواهران سکردو از این حوزه علمیه بازدید و با طلاب و اساتید گفت‌وگو کرد.

نماینده جامعه المصطفی العالمیه در پاکستان در سخنرانی خود فعالیت های آموزشی و فرهنگی این حوزه علمیه را قابل تحسین و پربرکت خواند.

حجت الاسلام شیخ رضا بهشتی نائب مدیر جامعه الزهراء (س) سکردو نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان، گزارشی از فعالیت های این حوزه علمیه بیان کرد.

نماینده جامعه المصطفی در پاکستان همچان با حضور در حوزه علمیه العباس شهر سکردو با اساتید و طلاب گفت گو کرد.

در این بازدید حجت الاسلام ذوالفقار انصاری از اساتید از حوزه علمیه ضمن تشکر و خیرمقدم از حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نجفی گزارشی در مورد فعالیت های حوزه علمیه العباس بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی نجفی ضمن اظهار تشکر از استقبال گرم طلاب اظهار داشت: در منطقه بلتستان زمینه تبلیغی بسیار زیاد است و حوزه های علمیه باید طلاب زیادی را برای این امر تربیت کنند.

نماینده جامعه المصطفی العالمیه در پاکستان در ادامه سفر خود مورد استقبال گرم طلاب و اساتید حوزه علمیه سجادیه واقع در منطقه شگر قرار گرفت و با طلاب اساتید حوزه علمیه گفت‌وگو کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha