پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: تاسیس و ایجاد نمایندگی جامعه المصطفی در کردستان زمینه کشف استعدادهای دینی، قرآنی و مذهبی این استان را فراهم خواهد ساخت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه عصر امروز در جمع اساتید مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: استان کردستان در مباحث دینی دارای ظرفیت های بسیاری است که باید بتوانیم این پتانسیل ها را به بالفعل برسانیم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: یکی از حرکت های خوب در این زمینه تاسیس نمایندگی جامعه المصطفی در کردستان است که بی شک تاسیس این مرکز نقش مهمی در ارتقا سطح علمی طلاب، روحانیت و دیگر اقشار خواهد شد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه تاسیس مرکز جامعه المصطفی باید سالهای گذشته انجام می گرفت، افزود: بی شک با تاسیس این مرکز در استان کردستان و نیز وجود حوزه های علمیه و دیگر مدارس دینی در این خطه شاهد ارتقا چشمگیر سطح علمی، پژوهشی و تهذیبی طلاب کردستان خواهیم بود.

حجت الاسلام کاوه، تعامل نمایندگی جامعه المصطفی، حوزه علمیه، مرکز بزرگ اسلامی و... را گامی بزرگ در تحولات فرهنگی استان کردستان دانست و گفت: تاسیس و ایجاد نمایندگی جامعه المصطفی در کردستان زمینه کشف استعدادهای دینی، قرآنی و مذهبی این استان را فراهم خواهد ساخت.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج در پایان با تقدیر از زحمات و پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان کردستان برای تاسیس نمایندگی جامعه المصطفی، گفت: تمامی اساتید حوزوی، طلاب و روحانیون کردستان آمادگی خود را برای همکاری با نمایندگی جامعه المصطفی در این استان اعلام کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha