چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یک آمریکایی از کارولینا کاندیدای مسلمان را تهدید به مرگ کرد

حوزه/ یک مرد آمریکایی از ایالت کارولینا، قاسم رشید کاندیدای مسلمان حزب دموکرات در ویرجینیا را در توئیتر به اعدام به سبک نژادپرستان تهدید کرده، پلیس هنوز این فرد را دستگیر نکرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از thehill، به گفته مقامات پلیس، مردی آمریکایی اهل ایالت کارولینا، یک کاندیدای مسلمان را تهدید به (لینچ) اعدام به سبک نژادپرستان کرد. این فرد یک پیام تهدید آمیز غیرناشناس در توئیتر گذاشته و یکی از شخصیت های مسلمان را که کاندیدای کرسی نمایندگی سنا از ایالت ویرجینیا می باشد را تهدید به مرگ کرده است.

ژوزف اس وندور 52 ساله در پیامی توئیتری به قاسم رشید، نماینده دموکرات، تصویری از فرد اعدامی را به وی فرستاده، با واژه ها و عباراتی اهانت آمیز او را به مرگ تهدید کرده است.

 دادگاه منطقه ای کارولینای شمالی طی حکمی، این فرد را متهم به فرستادن پیام تهدیدآمیز میان ایالتی کرده است، اتهامی که اگر ثابت شود می تواند به صورت بالقوه 5 سال زندان به همراه داشته باشد.

گفتنی است حکم دستگیری این فرد صادر شده، اما آخرین اسناد دادگاه نشان می دهد که او هنوز در اختیار پلیس قرار ندارد. نیویورک تایمز نیز گزارش داده که حساب توئیتری او مسدود شده است.

گفته می شود قاسم رشید و خانواده اش در سال 1987 از پاکستان به آمریکا آمده ند. وی در ماه گذشته برنده اولیه حزب دموکرات در منطقه ویرجینیا بود و در صورت پیروزی در مقابل رقیب جمهوری خواه، می تواند یکی از 28 کرسی های پارلمان را از آن خود کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha