جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرادبیگی

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: به لطف خدا مردم انقلابی استان ایلام به روحانیت اعتماد دارند و چندسالی است که طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان برای برپایی نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر ایلام حضور دارند و حوزه علمیه استان ایلام متعهد می‌شود اگر شهرداری غرفه هایی در مراکز خرید سطح شهر ایجاد کند حوزه مشاورانی مستقر می‌کند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در دیدار با دکتر سلیمانی معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم و حجت الاسلام والمسلمین علی‌محدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مسائل فرهنگی باید در سطح کلان کشوری حل شود و در سطح استان تمامی نهادهای انقلابی علی الخصوص حوزه علمیه ایلام باید در پیشانی کار فرهنگی حضور داشته باشد و در همین راستا حوزه علمیه آماده همکاری تبلیغی،مشاوره و ... را با نهادها انقلابی و دستگاه های اجرایی را دارد و در حوزه  تبلیغ از سطح شهر باید آن راب به سطح  روستاها رساند که تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد برای تحقق این امر مهم باید  روحانیون تبلیغی سطح استان  کمک کنند.

وی افزود: امورات فرهنگی و تبلیغی مشاوره باید به صورت مستمر پشتیبانی شود که بتواند تاثیرات موثری  در مردم داشته باشد برای رسیدن به این امر مهم باید دوره های مهارت افزایی و آموزش های متداول برگزار شود و همچنین مشاورین باید قدرت انتقال، فن بیان استاندارد داشته باشند  که بتوانند به درستی به مردم مشاوره دهند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: مشاورین نباید تضاد در نظرات داشته باشند که این یک آسیب جدی است و مشاورین باید طلاب را به تحصیل و فعالیت های جهادی در استان تشویق کنند.

وی اظهار کرد: به لطف خدا مردم انقلابی استان ایلام به روحانیت اعتماد دارند و چندسالی است که طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان برای برپایی نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر ایلام حضور دارند و حوزه علمیه استان ایلام متعهد می‌شود اگر شهرداری غرفه هایی در مراکز خرید سطح شهر ایجاد کند حوزه مشاورانی  مستقر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی بیان کرد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان ایلام به صورت جهادی در حال فعالیت های تبلیغی هستند و دفتر تبلیغات اسلامی در استان ایلام باید طلاب و روحانیون از لحاظ مادی ، معنوی و مهارت های دانش افزایی تقویت کنند که طلاب و روحانیون با انگیزه و اثر بخشی زیادی فعالیت کنند.

وی در پایان گفت از دفتر تبلیغات اسلامی درخواست داریم با توجه به اینکه طلاب مدارس ایلام پژوهشگر هستند و سال گذشته حوزه علمیه استان ایلام در جشنواره علامه حلی رتبه سوم کشور را کسب کرده است کتابخانه مدارس علمیه استان ایلام را تقویت کنند که طلاب منابع درسی و پژوهشی بیشتری در اختیار داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha