شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرعماد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور چهل سالگی دوم انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان، در دفتر امام جمعه خرم آباد، با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان ولی فقیه با رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت: زمانی که معظم له برای این دیدار گذاشتند بسیار زمان مناسب و خوبی بود و در نهایت جلسه مطلوبی شکل گرفت که امید می رود نمایندگان ولی فقیه در پیاده نمودن نکات کلیدی و مهم این جلسه در جامعه همت خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به وقوع سیل اخیر در لرستان بیان داشت: گزارشی مکتوب و حضوری را در این مورد تقدیم رهبر معظم انقلاب داشتم و ایشان نیز بر حل مشکلات سریع سیل زدگان و پیگیری امور آنان تاکید ویژه ای داشتند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه چهل سالگی دوم انقلاب دوران پیشرفت نظام است، خاطر نشان کرد: پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی با وحدت ، همدلی و انسجام،خودباوری ،اعتماد به نفس و تکیه بر ظرفیت های داخلی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب منشور چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: پیاده نمودن مبانی انقلاب اسلامی،تبیین آرمان های نظام و امام (ره)،استکبارستیزی و دشمن شناسی از جمله مواردی است که در بیانیه گام دوم انقلاب باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی بر داشتن مواضع انقلابی تاکید کرد و گفت: با استقامت،دارا بودن مواضع انقلابی می توان روز به روز بر اقتدار و پیشرفت روزافزون نظام بیافزاییم و دشمن را دچار استیصال و شکست کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه ائمه جمعه رسالت سنگینی در اجرای اهداف اسلامی و انقلابی در جامعه دارند، بیان داشت: ائمه جمعه باید با سعه صدر ،مردمی بودن و ساده زیستی فضای جدیدی در حوزه مطالبه گری برای مردم باز نمایند و خواسته ها و مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند و این مطابات را در خطبه ها مطرح نمایند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه ائمه جمعه امین مردم هستند، خاطر نشان کرد: مردم همواره با حضور خود در سنگرهای نماز جمعه از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع می کنند و انتظار دارند ائمه جمعه در رساندن مطالبات آنها به مسئولان قدم  های خوبی را بردارند .

وی در پایان با اشاره به برنامه های دهه کرامت در استان بویژه در مناطق سیل زده گفت: امسال برنامه های دهه کرامت با برگزاری برنامه های مردمی و همچنین برنامه های فاخر آستان قدس رضوی در استان حال و هوای ویژه ای خواهد داشت و تلاش می شود برنامه ها با محتوا و انسجام بیشتری برگزار شود .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha