پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهادت دو تن از پاسداران قرارگاه حمزه سید الشهدا

حوزه/ سه تن از ائمه جمعه آذربایجان‌غربی در پی شهادت دو پاسدار قرارگاه حمزه سید الشهداء در حادثه تروریستی مرز شهرستان چالدران، پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سه تن از ائمه جمعه آذربایجان ‌غربی پی شهادت دو تن از رزمندگان اسلام در منطقه چالدران در درگیری با گروهک‌های ضد انقلاب پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام حجت الاسلام و المسلین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه ارومیه بدین شرح است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

خبر شهادت مظلومانه دو تن از رزمندگان قرارگاه  حمزه سید الشهداء (ع) چالدران، که در درگیری با اشرار و گروهک‌های ضد انقلاب به فیض شهادت رسیدند ، مایه تأثر و تألم گردید.

هوشیاری و شجاعت رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان بومی در مناطق مرزی استان تضمین کننده امنیت کشور و مردم عزیزمان است و بدون شک مردم شهید پرور استان آذربایجان‌غربی قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های فرزندان خود هستند.

این فداکاری‌ها و اقدامات متقابل‌، هشدار روشن و محکمی بر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است تا بدانند هر گونه تعرض بر حریم امنیت این کشور با پاسخی سخت و مأیوس کننده همراه خواهد بود.

اینجانب با تاکید بر این که حفظ و حراست از امنیت نظام اسلامی وظیفه‌ای همگانی است، شهادت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم مومن و با اخلاص استان آذربایجان‌غربی تسلیت گفته و برای شهدای والامقام علو درجات و برای خانواده های این عزیزان صبر و اجر مسئلت دارم.

تسلیت حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو در پی شهادت دو تن از پاسداران

متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/169)

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

اینجانب عروج ملکوتی 3 تن از پاسداران عزیز، که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه مبارزه با عناصر گروهک ضد انقلاب جان شیرین خود را نثار نموده به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ضل العالی)، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار سپاه پاسداران و مردم شریف آذربایجان غربی تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهیدان والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

تسلیت امام جمعه شهرستان شوط در پی شهادت دو تن از پاسداران در حمله تروریستی در مرز چالدران

متن پیام حجت الاسلام محمدرضا جباری به شریح ذیل است:

بسمه رب الشهداء والصدقین

وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَا َتَا بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون

شهادت مظلومانه دو تن از پاسداران رشید اسلام به دست اشرار کوردل و ایادی ترور و خشونت در منطقه مرزی شهرستان چالدران، باعث تألم خاطر شد.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت این پاسداران عزیز را محضر مقام معظم رهبری، مردم غیور آذربایجان غربی به خصوص خانواده معزز شهید تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و همجواری با شهدای مظلوم کربلا و برای خانواده محترم ایشان، صبر و اجر مسالت دارم.

برپایه این گزارش، دو تن از پاسداران قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) دیروز در درگیری با یک تیم تروریستی ضد‌انقلاب وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ به داخل مرزهای کشورمان را داشت‌، در منطقه عمومی چالدران در آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

همچنین در این درگیری دو نفر از تروریست‌ها هم به هلاکت رسیده و مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات‌، مهمات و سیستم‌های ارتباطی از تروریست‌ها کشف و ضبط شد و عملیات تعقیب بقایای متواری شده این تیم تروریستی همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha