چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضویی

حوزه/ به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت حضرت معصومه(س) ويژه برنامه جشن ۲۵ هزار نفري دختران انقلاب با عنوان «مَه دُخت» ويژه دختران و مادران مشهدي برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، فاطمه دژبرد، سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، با اشاره به برگزاری برنامه جشن ویژه دختران و مادران مشهدی گفت: همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع) ويژه برنامه جشن ۲۵ هزار نفری دختران انقلاب با عنوان «مَه دُخت» ويژه دختران و مادران مشهدی برگزار می شود.

دژبرد افزود: عموم دختران مشهدی برای شرکت در اين جشن بزرگ می توانند به پايگاه‌هاي بسيج خواهران و مساجد مختلف سطح شهر مشهد مراجعه کنند .

وی ادامه داد: این جشن به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و با مشارکت تربیت بدنی آستان قدس رضوی و معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) پنج شنبه 13 تير ماه مصادف با اول ذي القعده در ورزشگاه بزرگ امام رضا(ع) واقع در بلوار خيام از ساعت 17:30 تا 20 همراه با ويژه برنامه‌هاي شاد و متنوع برگزار مي‌شود.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در بخش ديگری از سخنانش به برگزاری ويژه برنامه «دختر ماه» اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) علاوه بر جشن 25 هزار نفري «مَه دُخت»، جشن «دختر ماه» هم ویژه دختران در باغ اردوگاه خاتون توسط اين مرکز برگزار می شود.

وی افزود: مخاطب برنامه «دختر ماه» دختران 9 و 10 ساله هستند که به همراه مادران خود در این مراسم که جمعه 14 تيرماه تدارک ديده شده است، شرکت خواهند کرد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha