پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هیئت فلسطینی در دیدار آیت الله قبلان

حوزه/ هیئتی فلسطینی متشکل از عزام الاحمد عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، اشرف دبور سفیر فلسطین و فتحی ابو العردات مسئول جنبش فتح در لبنان با آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی فلسطینی متشکل از عزام الاحمد عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، اشرف دبور سفیر فلسطین و فتحی ابو العردات مسئول جنبش فتح در لبنان با آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان دیدار کرد.

حاضرین در این دیدار بر مخالفت با معامله قرن و کنفرانس منامه و ضرورت جهاد و مبارزه از طریق مقاومت در برابر اشغالگران اسرائیلی و ایستادگی در برابر معامله قرن تاکید کردند.

عزام الاحمد عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفت: با آیت الله قبلان دیدار کرده و سلام و درود اهالی فلسطین را به مردم لبنان و ایشان رساندیم و در خصوص رنج های مردم فلسطین به ویژه در شهر قدس که با یهودی سازی و حذف هویت فلسطینی اسلامی مسیحی رو به رو است و اینکه چگونه فلسطینی ها از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی دفاع می کنند، مطالبی را بیان کردیم.

وی افزود: در بخش دیگر دیدار به مسئله فلسطین و تلاش هایی که آمریکا برای حذف آن و تسلیم کردن ملت فلسطین و دست یازی به حقوق ثابت مردم برای برپایی دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس انجام می دهد، اشاره کردیم.

الاحمد ادامه داد: دیدگاه دو طرف در خصوص توطئه  هایی که علیه  امت عربی و اسلامی انجام می گیرد، یکپارچه بود و بر وحدت موضع فلسطینی ها در مقابله با معامله قرن تاکید شد.

وی در پایان گفت: از مجلس اعلای شیعی به خاطر حمایت تاریخی از آوارگان فلسطینی و انتفاضه فلسطین در مراحل مختلف آن تشکر کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha