پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت عبدالعظیم حسنی

حوزه/ قائم مقام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(س) خواستار معرفی تولیدات محتوایی آستان‌های مقدس به مردم شد و گفت: آستان های مقدس با تولید محتواهای فاخر قدم‌هایی را در راستای تعمیق آموزه‌های دینی برداشته‌اند و تاکنون کتاب‌های فراوانی را در این حوزه به‌نام خود به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جواد علی اکبریان در سیزدهمین نشست کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که در سالن جلسات ساختمان کریمه آستان بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اهمیت گسترش ارتباط شبکه‌ای میان اعتاب مقدس جهان بر لزوم عملی شدن برنامه‌های مورد نیاز در این راستا تأکید کرد و گفت: در این سال‌ها برنامه ها و سندهای راهبردی فراوانی نوشته ایم اما متاسفانه به مرحله اجرا نمی رسد.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های کنونی این است که سندها و برنامه‌های تدوین شده در اعتاب مقدس اجرایی شود.

قائم مقام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(س) خواستار معرفی تولیدات محتوایی آستان‌های مقدس به مردم شد و تصریح کرد: آستان های مقدس با تولید محتواهای فاخر قدم‌هایی را در راستای تعمیق آموزه‌های دینی برداشته‌اند و تاکنون کتاب‌های فراوانی را در این حوزه به‌نام خود به ثبت رسانده‌اند.

وی ادامه داد: محتوای تولید شده توسط هر عتبه باید در اختیار سایر عتبه ها قرار گیرد تا با تولیدات محتوایی عتبات یکدیگر آشنا شوند.

قائم مقام آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان داشت: تاسیس پایگاه اطلاعاتی برای اعلام تولیدات محتوایی از اهمیت فراوانی برخوردار است. سپس نوبت به مرحله توزیع می‌رسد و این تولیدات در حرم های مطهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha