پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پدر شهید طلبه روحانی

حوزه/ پدر شهید حجت‌الاسلام مهدی زاده گفت: فرزندم از همان دوران کودکی و نوجوانی اهل مسجد و نماز جماعت بود و حتی در دوران طلبگی خود نیز اهل تهجد و نماز شب بود.

علی مهدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حضور مردم استان قزوین در مراسم تشییع فرزند خود به ویژگی‌های اخلاقی فرزند خود گفت: شاگرد باهوش وزرنگی بود و به درس خیلی  علاقه داشت و در کلاس‌ها مخصوصاً کلاس قرآن با جدیت شرکت می‌کرد و در جلسات قرائت قرآن که در منزل برگزار می‌شد حضور فعالی داشت و در کمترین زمان قرآن را فرا می‌گرفت.

پدر شهید حجت‌الاسلام مهدی زاده بیان کرد: فرزندم بسیار به حوزه علمیه  علاقه داشت و مدتی در همین مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام مشغول فراگیری دروس حوزوی بود و حتی برخی از دوستان خود را تشویق به امر فراگیری دروس حوزوی نمودند.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های خوب و با ارزش فرزندم جدیت بود و در هر موردی که تشخیص می‌داد در روند تکاملی او و جامعه مؤثر است لحظه‌ای به خود تردید نمی‌داد و با پشتکار تمام دنبال می‌کرد.

این پدر شهید روحانی ادامه داد: شهید مهدی زاده تمام مفاتیح‌الجنان را به دقت و موشکافانه و قبل از شهادت مطالعه نمودند که حتی در وصیت‌نامه وی نیز  مشهود است.

وی تصریح کرد: همرزمان این شهید بارها به بنده گفته‌اند که شهید مهدی زاده در اکثر عملیات‌ها بسیار نقش‌آفرین و تاثیر گزار بود و همیشه سر نترسی داشت که گویا خداوند متعال در وجود او چیزی به نام ترس خلق نکرده بود و زمانی که عازم جبهه هم می‌شد هیچ‌وقت راضی نبود که غیر از خط مقدم در جای دیگر باشد و در بیشتر عملیات‌ها نیز پیشاپیش رزمندگان حرکت می‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha