سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
صفر فلاحی

حوزه/ مشاور تولیت آستان بانوی کرامت بر لزوم استفاده آستان‌ها از تجربیات یکدیگر تأکید کرد و گفت: آستان‌های مقدس می توانند در زمینه آسیب‌شناسی اجتماعی به ویژه در محورهای اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و بیکاری وارد عمل شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام صفر فلاحی در سیزدهمین نشست کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان کریمه آستان بانوی کرامت برگزار شد، با تاکید بر لزوم مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: روز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به نام دختر نامگذاری شده است و این روز را به همه بانوان جامعه اسلامی تبریک می‌گوییم.

وی افزود: با توجه به اینکه این ایام به نام حضرت رضا علیه‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله علیهاست باید برای این روز تدبیری اتخاذ شود تا در آستان‌های مقدس از این روز بهترین استفاده شود.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: در پرتو ولادت حضرت رضا علیه‌السلام می‌توان به ابعاد مختلف مردان و در پرتو ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها می‌توان به ابعاد مختلف زنان و خانواده پرداخت.

وی امر به معروف و نهی از منکر، نقش آستان‌های مقدس در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی را به عنوان پیشنهادهایی برای موضوع‌های موردنظر اجلاسیه اعتاب مقدس دانست و بر لزوم استفاده آستان‌ها از تجربیات یکدیگر تأکید کرد و گفت: آستان‌های مقدس می توانند در زمینه آسیب شناسی اجتماعی به ویژه در محورهای اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و بیکاری وارد عمل شوند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha