شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نکوداشت آیت الله حسینی زنجانی در زنجان

حوزه/ نکوداشت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی، با حضور مدیر حوزه های علمبه کشور، در سالن همایش های حسینینه اعظم زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، نکوداشت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی از علمای برجسته مشهد و زنجان، پیش از ظهر امروز، با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، علما، روحانیون، مسئولان استانی، اساتید و طلاب، در سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

 در این همایش پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام امیری کیا، دبیر نکوداشت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی، گزارشی را از فعالیت های دبیرخانه این نکوداشت ارائه داد.

در ادامه همایش ،حجت الاسلام قنبری راد و برخی دیگر از اساتید و پژوهشگران حوزوی مقالات خود را با موضوع ابعاد شخصیت علمی و اخلاقی و اندیشه های سیاسی آیت الله حسینی زنجانی قرائت کردند.

در بخش دیگری از از همایش، یکی از شعرای استان زنجان شعری را در وصف آیت الله حسینی زنجانی قرائت کرد و درادامه کلیپ دیدگاه شخصیت های حوزوی درباره این عالم خدوم پخش شد.

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور هم در این همایش با اشاره به جایگاه علما و نقش آنان در ماندگاری و ترویج اسلام ناب، از خدمات علمی و تبلیغی آیت الله حسینی زنجانی تجلیل کرد.

انتهای پیام  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha