شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقات قرآن

حوزه/ ۲۷۱ متسابق برگزیده مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن در استان آذربایجان‌شرقی از روز شنبه در مرحله استانی این مسابقات که در هشت رشته برگزار خواهد شد، به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات در استان آذربایجان‌شرقی از روز شنبه ۱۵ تیرماه آغاز خواهد شد و ۲۷۱ متسابق در ۸ رشته مختلف در دو روز به رقابت خواهند پرداخت.

با انجام مرحله شهرستانی این مسابقات با حضور داوطلبان تمامی شهرستان‌ها، ۲۷۱ نفر به مرحله استانی راه یافتند که از ۱۵ تیر ماه در روزهای شنبه و یکشنبه با هم رقابت خواهند کرد و روز دوشنبه ۱۷ تیرماه هم اختتامیه این مسابقات با اهداجوایز و معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

مرحله استانی در ۸ رشته مختلف با داوری ۱۰ قاری بین المللی غیر بومی آقا و خانم برگزار خواهد شد و برگزیدگان رشته های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت و دعا خوانی به مرحله کشوری که مهر ماه سال جاری  در اصفهان برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

۱۳۸ نفر از شرکت کنندگان مرحله پایانی آقا و ۱۳۲ نفر خانم هستند که  آقایان در  محل اداره اوقاف استان و خانمها در حسینیه مسجد طوبی رقابت خواهند کرد و آیین اختتامیه نیز در سالن ذکریای رازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha