جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضوییی

حوزه/ همزمان با دهه کرامت و آغاز جشن های رضوی ۸ زندانی جرائم غیر عمد با حضور خدام رضوی در همدان آزاد می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از استان همدان، همزمان با ایام دهه کرامت و آغاز جشن های رضوی برنامه های فرهنگی،اجتماعی با محوریت توسعه فرهنگ رضوی در استان های مختلف برگزار می شود.

بر اساس این گزارش امسال استان همدان میزبان خدام رضوی خواهد بود و برنامه های مختلفی با حضور خادمان امام رضا(ع) در سطح این استان برگزار می شود.

مجتبی کمالی معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس در همدان گفت: آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حضور خادمان امام رضا(ع) از جمله برنامه های این معاونت در دهه کرامت است.

وی ادامه داد:  بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی و خدماتی از جمله "رواق رضوی" با طرح جذب حداکثری جوانان و نوجوانان با شعار "شادی و نشاط مومنانه و خدمت کریمانه" در دهه کرامت برنامه ریزی شده که در همه ۹ شهرستان و ۹۰ روستای این استان با هدف ترویج فرهنگ و اخلاق رضوی طبق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس در همدان با اشاره به مهمترین برنامه های این دهه، عنوان کرد: ایجاد پاتوق کتاب با هدف ترویج کتاب خوانی و نشر معارف و فرهنگ و سیره و سنت اهل بیت(ع)، کرسی تلاوت، پرده خوانی رضوی، اجرای تئاتر خیابانی، از جمله برنامه های این معاونت در دهه کرامت است.

وی افزود: همچنین در راستای اجرای برنامه های نشاط مومنانه  جنگ شادی مومنانه، اجرا شده و برنامه هایی برای ترویج ازدواج ساده، نشست تشکل های قرآنی و هیئت های مذهبی، قصه گویی رضوی، سینما و فرهنگ رضوی و نمایش فیلم و کلیپ رضوی بخش های  دیگر  برنامه های ما در دهه کرامت خواهد بود.

گفتنی است، هر ساله برنامه ها و جشن های دهه کرامت به همت آستان قدس رضوی و خادمیاران رضوی در استان های مختلف کشور برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha