جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به برگزاری بیش از ۱۲ هزار جشن مردمی در مساجد به مناسبت دهه کرامت گفت: بیش از دو هزار جشن در ایران و بیش از ۵۰۰ جشن در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت، جشنواره مردمی کرامت و آیین خطبه خوانی خادمان آستان بانوی کرامت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به تشکیل شورای بزرگداشت دهه کرامت با محوریت کانون‌های مساجد سراسر کشور اظهار کرد: این شورا بیشتر تلاش خود را دنبال می‌کند تا بتواند دهه کرامت متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته رقم بزند که در این راستا تاکنون ۶ کمیته مختلف را تشکیل داده است.

وی اضافه کرد: کمیته تشکل‌های مردمی به ریاست آستان قدس رضوی، محتوایی و فرهنگی به ریاست آستان مقدس حضرت معصومه(س)، هنری به ریاست بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، ارتباطات و فضای مجازی به ریاست ستاد عالی کانون‌های مساجد، دانشجویان و احکام و ادیان و ملل به ریاست مجمع جهانی اهل بیت(ع) تشکیل شده اند.

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به برگزاری بیش از ۱۲ هزار جشن مردمی در مساجد سراسر کشور به مناسبت دهه کرامت مطرح کرد: هیأت اندیشه ورز متشکل از اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی از سال گذشته تشکیل شد تا چشم انداز و ماموریت شورای دهه کرامت را ترسیم کنند که ریاست آن را آیت الله اعرافی برعهده دارد.

وی از فعالیت‌های مردمی دهه کرامت یاد کرد و افزود: بیش از دو هزار جشن در ایران و بیش از ۵۰۰ جشن در نقاط مختلف دنیا با اهدافی از جمله بزرگداشت مقام دختر، معرفی حضرت معصومه(س) و ترویج آموزه‌های رضوی برگزار می‌شود.

ارزانی با بیان اینکه شعار دهه کرامت امسال «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» است، تصریح کرد: امسال برای کمک به مناطق سیل‌زده برنامه‌های مختلفی را در دهه کرامت پیش‌بینی کرده‌ایم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha