پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 497886
۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
 حجت‌الاسلام والمسلمین  نظرزاده    رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین نظرزاده را به عنوان رئیس جدید مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این دفتر منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در حکم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین  نظرزاده آمده است: نظر به تعهد، تجربه مفید و دانش مدیریتی، جنابعالی را به سمت «رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی» دفتر تبلیغات اسلامی منصوب می‌نمایم.

بی‌تردید این مرکز به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دفتر تبلیغات اسلامی و مغز متفکر مجموعه از جایگاه ویژه و منحصر به فردی برخوردار بوده که پیشرفت و تعالی سازمانی در گرو اهتمام مضاعف آن مرکز خواهد بود.

حرکت دفتر از کارکرد گرائی به سمت مسئله‌محوری فرصتی را به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های حوزه علمیه عموماً و منابع انسانی کارآمد دفتر خصوصاً به‌وجود آورده و آن را در یک فرصت‌گاه تاریخی قرار داده است. در این میان مرکز برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیریت آن نقشی مهم و اساسی را بر عهده دارد. انجام دقیق وظایف همراه با پشتیبانی فکری و علمی از صفوف و ارتباط وثیق و کارشناسانه با بدنه دفتر مورد انتظار است.

اکنون که حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر مهدی علیزاده عهده‌دار راه‌اندازی مرکز تازه تأسیس فضای مجازی، هنر و رسانه شده‌اند لازم است از تلاش‌های صادقانه ایشان، در دوران تصدی این مسئولیت کمال تقدیر و سپاسگزاری را داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha