جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

حوزه/ فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که اندیشه بسیجی فرمول غلبه بر قدرت های استکباری است، گفت : نسخه اقتدار ملت ایران مقاومت در پرتو ارزشهای اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در محل ستاد این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه قادر به توصیف ابعاد شگفت انگیز پدیده بسیج نیستیم،گفت: بسیج تجسمی زمینی از آیات آسمانی قرآن کریم است و امام بزرگوار ما با این معجزه ذهنی توانستند افق های بسیاری را برای دفاع از انقلاب اسلامی با محوریت بسیج بگشایند.

وی افزود:بسیج شجره طیبه ای است که ریشه‌های آن در باور و ایمان جای گرفته و شاخسار پرثمر آن از تمامی نقاط عالم دیده می‌شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شجره مبارکه بسیج امروز تغییر دهنده معادلات نظام سلطه است گفت: شجره طیبه ای که امام خمینی غرس کردند امروز توسط اندیشه های نورانی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)به اندیشه ای مستحکم مبدل شده است.

وی با تأکید بر اینکه می خواهیم با بسیج همه آرزوهای دشمن را دفن کرده و سنگرهای کلیدی جهان را مبتنی بر مبانی اسلام ناب فتح کنیم ، اظهار کرد :بسیج تجسم فضیلت های انقلاب در سیمای انسانی است؛  ما می‌خواهیم توسط بسیج قله های زیادی را فتح وارزش های اسلام را جاری کنیم.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بسیج فرمول غلبه است و غل و زنجیر وابستگی را از دستان ملتهای تحت ستم باز می کند و امروز به عنوان زیباترین افتخار انقلاب اسلامی می درخشد.

وی با بیان اینکه بسیج امروز برای همه آزادگان و مستضعفان عالم امیدبخش و آرامش بخش است، گفت: امروز ملت ایران که در اندیشه ،عمل ،نگرش و بینش بسیجی هستند در برابر یک سناریوی جهانی ایستاده اند و در حال شکستن هیمنه دشمنی هستند که در تلاش برای شکستن اراده این ملت با تمامی ابزار و ظرفیت های خود به میدان آمده است .

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد:  ملت ایران تحت هدایت و راهبری های مقام معظم رهبری توانسته نیروی به هم پیوسته امت و امام را تشکیل و دشمن را در تمامی عرصه ها ناکام گذارد.

وی با بیان اینکه شکست قدرت های بزرگ امروز دیدنی است ، اظهار کرد: دشمنان ما می خواستند هراس از جنگ ایجاد کنند تا ملت ایران تسلیم شود، اما مردم ما بی اعتنا به تمامی این هجمه ها بود و رهبری معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن قدرت حقیقی اسلام و ملت ایران را نشان دادند.

فرمانده کل سپاه اندیشه بسیجی را فرمول شکست دادن قدرت ها دانست و تصریح کرد:  زوال دشمن را می توان در تمامی ابعاد و زوایا مشاهده کرد؛ ما آموخته ایم  که عزت و سربلندی با مقاومت در پرتو ارزشهای اسلام رقم خواهد خورد و این نسخه اقتدار ملت ایران است.

وی افزود:بسیج همچون دریای مواج بی کرانه است ؛ میدان جهاد سرزمین رشد بسیج است و بسیجیان در میدان تلاش و کار به رشد می رسند و از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات به رشد و اعتلا خواهد رسید  .

سرلشکر سلامی در پایان سردار غیب پرور را انسانی مجاهد که در تمامی عرصه های ماموریتی از دوران دفاع مقدس تاکنون  به خوبی درخشیده است ، خواند و برای سردار سلیمانی به عنوان رزمنده و فرمانده ای خستگی ناپذیر در ایفای نقش در فرماندهی بسیج آرزوی توفیق کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha