جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 497916
۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج از اعلام آمادگی این سازمان به دولت در مسائلی مربوط به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های بسیج برای کمک به رونق تولید، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به دلیل شرایط اقتصادی کشور سال تولید رونق ملی نامگذاری کردند.

وی افزود: در رابطه با رونق ملی اقشار بسیج برنامه‌های خوبی داشته و دارند که این برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد و چنانچه برنامه‌های جدیدی هم لازم باشد آن را تدوین خواهیم کرد تا در خدمت بحش‌های تولیدی کشور بویژه در مناطق محروم مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: در این راستا با ایجاد واحد‌های کوچک تولیدی از جوانان عزیزی که جویای شغل هستند با آموزش‌هایی که داده می‌شود و پشتیبانی‌های لازمی که در ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده به عمل می‌آید، این برنامه را تداوم خواهیم داد.

سردار سلیمانی در خصوص مقابله با تحریم‌ها اظهار کرد: یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها رونق تولید است، زیرا اقتصاد مقاومتی را به منحصه ظهور می‌رساند و ارزش پول ملی را بالا می‌برد و اقتصاد تحرک و پویایی می‌دهد و خودکفایی را در زمینه محصولات اقتصادی موجب می‌شود و این بستری برای صادرات می‌شود.

وی همچنین درباره همکاری بسیج با بخش‌های دولتی گفت: یکی از برنامه‌هایی که بسیج همواره در دستور کار خود داشته ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی است که در این راستا آمادگی کمک به دولت در همه بخش‌ها را داریم؛ به ویژه در بخش‌های اجتماعی که مربوط به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید می‌شود این آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره گروه‌های جهادی تصریح کرد: یکی از محور‌هایی که بسیج در اولویت کاری خود قرار داده ارائه خدمات اجتماعی است، البته این خدمات محو‌های مختلفی دارد که یک بخش آن مربوط به گروه‌های جهادی می‌شود؛ لذا با توسعه گروه‌های جهادی و فرهنگ جهادی امیدواریم بتوانیم از نیروی جوان بهره لازم را در عرصه‌های اقتصادی و محرومیت زدایی ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha