سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدیر حوزه علمیه برادران هرمزگان از دوره تابستانی طلاب بشاگرد و سندرک بازدید کرد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان از دوره تابستانی طلاب بشاگرد و سندرک بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین  نادر حقیقی در حاشیه برگزاری بازدید از دوره تابستانی طلاب بشاگرد و سندرک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، به اهمیت تسلط و ارتقاء سطح علمی طلاب پرداخت و بیان داشت: دوره های تابستانی بهترین زمان برای ارتقا علمی و عملی و دانش افزایی طلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه این دوره ویژه طلاب حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) سندرک و صاحب الزمان(عج) بشاگرد است، خاطر نشان کرد: این دوره ۱۵روزه ویژه طلاب حوزه علمیه سندرک و بشاگرد، رسما فعالیت آموزشی خود را از هفتم تیر ماه امسال در حوزه علمیه برادران صاحب الزمان(عج) بشاگرد آغاز کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان به تشریح این دوره پرداخت و افزود: برگزاری کلاس های قرائت قرآن، بیان قواعد روخوانی و روانخوانی و تجوید و روش تجزیه و ترکیب و قواعد ادبیات عرب و قواعد اصولی و آشنایی با اصطلاح های اصولی به صورت کارگاهی در قالب گروه های چند نفره با حضور اساتید مجرب از جمله موارد آموزشی این دوره تابستانی است.

حجت الاسلام و المسلمین حقیقی ضمن اشاره به تدریس کتاب آداب المتعلمین در کلاس آموزشی اخلاق، ویژه طلاب در این دوره، تاکید کرد: پاسخگویی به شبه های کلامی و اعتقادی و برگزاری مسابقه های ورزشی و اردوی یک روزه درون استانی از دیگر برنامه‌های این دوره تابستانی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha