سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 497922
۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
نشست ائمه جمعه استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسنی سعدی رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

حوزه/ گردهمایی ائمه جمعه استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام حسنی سعدی رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه صبح امروز در دفتر نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با حضور آیت الله علماء و ائمه جمعه شهرستانهای سطح استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، نشست ائمه جمعه استان با حضور حجت الاسلام حسنی سعدی رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، که با هدف دیدار با نماینده معظم ولی فقیه در استان و خطبای جمعه شهرستانها با موضوع برنامه ریزی فرهنگی ائمه جمعه در سال جاری؛ برگزار گردید.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان، ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین حسنی سعدی رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و خطبای جمعه مدعو از شهرستانها،گفت: زحمات و تلاش شما خطبای جمعه در مسیر نشر معارف قرآن و عترت و اهداف متعالی امامین انقلاب در میان اقشار مختلف مردم قابل ارج و تقدیر است.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به جوانان و حضور در بین توده های مردم و انقلابی عمل کردن از سفارشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری می باشد و از وظایف مهم شما عزیزان است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام حسنی سعدی رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر اهمیت وضرورت برنامه های فرهنگی با مدیریت ائمه محترم جمعه، گفت: حضور ائمه جمعه در رأس برنامه های فرهنگی در شهرستانها؛ موجب حضور هر چه بیشتر مردم و نسل جوان و خانواده ها در تعظیم شعائر دینی و مناسبتهای مختلف می باشد.

وی در پایان گفت: حضور شما ائمه جمعه در جلسات فرهنگ عمومی و اظهارات کارشناسی در خصوص موضوعات فرهنگی و همفکری با سایر نخبگان صاحب نظرموجب رشد و غنای هر چه بهتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha