شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) گوهری گرانبها در ایران اسلامی بویژه در شهر مقدس قم بوده ومظهر برکت خدای متعال است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در دیدار با مدیر و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع)، با تاکید بر همکاری جدی با مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین گفت: در این سه سال که با مجموعه و کارکنان حوزه علمیه قزوین همکاری و مسئولیت داشته ام توانستیم برنامه ها و فعالیت های خوب و ارزشمندی برای طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین رقم بزنیم و از این به بعد باید بیش از پیش با مدیر جدید حوزه علمیه قزوین نهایت همکاری را داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین خود از روحانیون فاضل و اندیشمند در بخشهای مختلف پژوهشی و علمی و کوله باری تجربه در این زمینه ها دارد که امیدواریم در این مسئولیت خطیر موفق باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ضمن تبریک ولادت باسعات حضرت فاطمه معصومه (س) بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) گوهری گرانبها در ایران اسلامی بویژه در شهر مقدس قم می باشد  و مظهر  برکت خدای متعال است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: روایات ائمه معصومین فضیلت ها و مقامات بلندی را به آن حضرت نسبت می دهند که حضرت امام صادق (ع) می فرمایند (بدانید که حرم من وفرزندانم بعداز من قم است.).

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: این بانوی بر جسته واسطه بین مردم وولایت الهی است و روایاتی که در فضیلت مردم قم وارد شده است به برکت حضرت فاطمه معصومه (س) است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما به واسطه امام (ره) بنیان گذاری شد از شهر مقدس قم شروع شد و امام بزرگوار ما درس خوانده قم بودند و شاگردان زیادی را در این شهر تربیت کردند و تمام برکات انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج از ایران اسلامی نسبت به محرومان عالم به یک نحوی مدیون حضرت فاطمه معصومه (س) است.

سپس حجت الاسلام عباسی از پروژه ساختمان جدید مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین بازدید کرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha