پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدال واقعی خود شما هستید

حوزه/ جمعی از بانوان مدال‌آور قمی در همایش بانوان فاطمی با حضور مدیر رصد و آمار شورای عالی انقلاب فرهنگی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همایش بانوان فاطمی پیش از ظهر امروز به مناسبت میلاد کریمه اهل‌بیت(س) باحضور جمع کثیری از اقشار مختلف در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار شد.

فرشته روح‌افزا مدیر رصد و آمار شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی در این مراسم، با بیان اینکه پاداش زیارت حضرت معصومه سلام‌الله علیها بهشت است، خاطرنشان کرد: این بهشت را باید با پاسداری از اسلام و پیروی از ولایت حفظ کرد.

وی افزود: حضرت معصومه سلام‌الله علیها به دنبال نهصتی که امام رضا علیه‌السلام در خراسان به راه انداخته بودند، ازمدینه حرکت کردند تا در دفاع از ولایت، پیام امام زمان خود را به مردم مؤمن ومسلمان برسانند.

کارشناس مذهبی حرم مطهر، حضرت معصومه سلام‌الله علیها را پاسدار اسلام و پشتیبان امام زمان(ع) خود دانست و گفت: وظیفه امروز بانوان در عصر غیبت، تلاش برای برداشتن موانع ظهور است.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که ازسوی دشمنان خارج از کشور گریبانگیر مردم شده است، تصریح کرد: در یکی از دانشگا‌ه‌های کشور انگلستان، چندین استاد، جامعه‌شناس و محقق جمع شده بودند تا درباره چگونگی ترویج روابط دختر و پسر تدابیری بیاندیشند، آنها به این نتیجه رسیدند که اگر زن و مرد نابودشوند دیگر خانواده‌های سالمی وجود نخواهد داشت که در دامن آنها شهید همت، باکری و حججی‌ها رشد کنند.

روح‌افزا ادامه داد: کشور ایران اسلامی باید دارای بانوانی باشد که باوجود فعالیت‌های اجتماعی، وظایف خانه‌داری، همسرداری و تربیت فرزند را انجام دهند و حریم محرم ونامحرم راحفظ کنند.

وی تاکید کرد: بانوان باید با فروبستن چشم از نامحرم، نوع راه رفتن، نوع سخن گفتن و نوع فکر کردن، پرچم‌دار عفت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها باشند.

خاطرنشان می‌شود، در پایان سخنرانی از بانوان مدال‌آور ورزشکار قمی توسط مسؤول واحد فرهنگی امور بانوان خانم شهبازی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha