پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نخستین همایش «مبارزه با چاقوکشی» در مسجد لندن برگزار می شود

حوزه/ درحالی که در دو هفته گذشته لندن شاهد دو چاقوکشی مرگبار بوده، نگرانی فعالان اجتماعی، امامان جماعت و کشیشان سبب شد یک همایش «مبارزه با چاقوکشی» در مسجد برای پیشگیری از اتفاقات آینده برگزار کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی پرس، نخستین همایش «مبارزه با چاقوکشی» دو روز دیگر در تاریخ 6 جولای 2019 در مسجد لندن واقع در ناحیه توتینگ در منطقه واندزوورث لندن برگزار می گردد.

در حالی که دو هفته گذشته شهر لندن شاهد دو چاقوکشی مرگبار بوده است، امامان جماعت، کشیشان، متخصصان روان درمانی و فعالان اجتماعی همراه با برخی زندانیان سابق و دیگر اعضای جامعه گردهم آمده اند تا به جوانان و والدین در رابطه با خطرات مربوط به چاقو هشدار داده، توصیه هایی برای دوری از این خطر به آنان ارائه می دهند.

نمایندگان مجلس، پلیس لندن، مساجد محلی و کلیساها از حامیان برپایی این همایش بوده اند. ارشد داوود معاون ریاست مسجد بالهام و مرکز اسلامی توتینگ مدیریت این همایش را به عهده خواهد داشت.

وی در این رابطه گفت: مرکز اسلامی توتنیگ نخستین مسجدی در کشور بود که موفق شد به دلیل مرکزیت در شهر، سیاست های اجتماعی عرضه کند. ما ایجاد امنیت در جامعه را یک مسئولیت مدنی و دینی می دانیم و هر تلاشی برای تسهیل این ابتکار به کار می گیریم.

 

در این همایش همچنین ویدئویی از دکتر رزنا آلین خان، نماینده مردم توتینگ پخش می گردد.

 دکتر آلین خان ضمن تشویق والدین و مراقبین برای شرکت در این همایش در مرکز اسلامی توتینگ در روز شنبه 6 جولان گفت: جوانان جان شان را به خشونت های بی دلیل از دست می دهند درحالی که با سیاست های درست، نظارت مناسب و ایجاد امید و فرصت برای جوانان می توان از چنین حوادثی جلوگیری کرد. من از شما می خواهیم در این همایش شرکت کنیم تا به نقش خود برای چگونگی برخورد با این اپیدمی خطرناک پی ببرید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha