پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری/ آیت الله اعرافی/ حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی

حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها گفت: تربیت طلاب هدایتگر دینی و سیاسی جامعه، مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، در جلسه مدیران مدارس علمیه استان زنجان با آیت الله اعرافی، با اشاره به ضرورت شتاب بخشی به رشد حوزه های علمیه استان‌ها گفت: تلاش شود از همه ظرفیت و استعداد در مسیر رشد و توسعه حوزه های علمیه استانها استفاده شود.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها ادامه داد: اگر مدیران حوزه علمیه استان زنجان و مدارس دست به دست هم بدهند ان شاءالله حوزه علمیه زنجان به رتبه های بالای کشوری خواهد رسید که البته این کار نیاز به کار کارشناسی دارد.

وی اظهار کرد: ما در مقابل طلاب مسئولیم و باید با برنامه ریزی دقیق زمینه رشد علمی و اخلاقی آنان فراهم شود،چرا که فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها تصریح کرد: طلاب باید به گونه ای تربیت شوند که وظیفه هدایتگری دینی، فرهنگی و سیاسی مردم را به خوبی انجام دهند و این مهم از مطالبات و دغدغه‌های جدی به آن جامه عمل پوشاند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری، بر ضرورت استفاده از تجربیات مدیران مدارس موفق تاکید کرد و گفت: انتقال تجربیات می تواند به رشد و شتاب بخشی مدارس علمیه کمک قابل توجهی کند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها در پایان از تلاش های مدیر سابق حوزه علمیه استان زنجان تقدیر  و  بر تلاش جهادی مدیر جدید حوزه علمیه این استان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha