سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سومین اجلاس ملی رابطان جامعه ایمانی مشعر

حوزه/ مدیر روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، به تشریح فعالیت‎های صورت گرفته در این نمایشگاه پرداخت و بیان کرد: این نمایشگاه از ۱۲ تیرماه آغاز و تا ۱۹ همین ماه دایر است.

محمد تدین در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: نمایشگاه دستاوردهای جامعه ایمانی مشعر در حاشیه سومین اجلاس رابطان این جامعه برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به جهت معرفی فعالیت‎ها و دستاوردهای این جامعه و آشنایی هرچه بیشتر فعالان هیآتی با ظرفیت‏های این حوزه برپا شده است.

مدیر روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر یادآورشد: معرفی فعالیت ها در حوزه واحدهای تخصصی و واحدهایی که با هیئات مرتبط هستند؛ همچنین ارتقای توانمندی و افزایش سطح ارتباط با هنرمندان هیأتی و فعالیت در زمینه خدمات اجتماعی ویژه افرادی که به تازگی با جریانات سازمان دهی شده هیآت‎ها آشنا شده‎اند از جمله انگیزه‎های برپایی این نمایشگاه است.

وی گفت: این نمایشگاه دارای 12 غرفه است که شامل غرفه‎های خدمات اجتماعی، معاونت راهبردی، جریان سازی، دفتر مقتل، دفتر شعر، دفتر ستایشگری، مدیریت امور استان ها، دفتر اقتصاد، دفتر خدمات اجتماعی، دفتر تلوزیونی و امور هیئات است.

تدین تصریح کرد: این نمایشگاه از 12 تیرماه در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) آغاز به کار کرده است و تا 19 این ماه در این مجتمع دایر است.
انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha